om och om igen!

vad händer med livet, seriöst?
allting går för fort, eller? det kanske är lika bra att låta det gå med en jävla fart och sen landa..
så nått blir gjort, ja det är svårt att säga nu hur allt ska bli och hur allt ska gå..
det kommer in nytt jag släpper ut det gamla.. men minnerna finns kvar hos mig och det är på gott och ont..
jag ler utåt men inombords så skriker jag eller så är jag är deppig utåt och min insida är lycklig, det är så skruvat så vet inte rikigt..

men jag är lycklig, det finns personer i mitt liv just nu som får mig att släppa allt det onda och bara njuta av nuet, pure love!

jaja allt som inte dödar det härdar, detta kommer bli kanon bra :))


Puss på er!!


KÄRLEK OCH RESPEKT!


/t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0