hemska tider

det blir ju inte bättre iaf fyfan....

dagens possetiva är iaf att jag var ner till kbab idag och fixade så jag fick tillbaka alla mina poäng :D
suuuperlycklig blev jag så snart får jagoch min älskling ny lägenhet :D:D HOPPAS Å BER till GUUD!!
när jag prata med skolan gick det inte lika bra men det kommer finnas möjligheter..
det enda possetiva där , är att i höst så kommer jag utbilda mig till undersköterska, det ska bli rikigt skojj alltså!

igår och idag, när det gäller matväg så tror jag aldrig att jag ätit så mkt.. utan att överdriva är jag så sjukt jävla svullen nu alltså.. men men men men men men men, tjocka barn kan också le :)


KÄRLEK OCH RESPEKT!


puss på er gaylords!





mitt andetag, just nu skulle jag gå under utan dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0