ATT SLUTA RÖKA!

Fi fan nu gäller det ....

Idag är det dag2 för mig, som rökfri, och det är dag4 för träning :)
Detta är ingen dans på rosor kan jag säga, det spritter i hela kroppen på mig, HAR PANIK!
Men det bästa är nog att jag har träningen , mkt av energin går dit, sen prommisar med doggsen , men det värsta är väl allt godis å dret man slänger i sig.... MEN skit samma i det, för jag ska klara det här THATS IT det finns inget annat... och en till värsta sak, det är väl humöret det, fyfan mina närmaste får veta att dom lever :P
det är sånt dom får ta helt enkelt ;)

Nu sticker jag och tränar, men tänkte om jag ska bjuda på en för och nackdels lista med rökningen (som gäller mig) och ingen annan, för alla fungerar ju olika då va ;)



KÄRLEK OCH RESPEKT!


pussis/ T







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0