galet vad glad

gud vad det krväs lite igentligen som gör en glad alltså.
kan börja med träningen idag, den gick sjukt bra alltså, hänt resultat och den kändes helt perfekt precis som en träning ska vara, GRYM!  efter träningen mötte jag jonas och tog mina hundar på en prommenad hem, den tar ca 30-40 minuter :) så jävla bra är jag! och sola hann jag med på kuppen också ;) mjao!

det värsta jag vet är när jag tänker på det jag inte får tänka, lämna mitt huvud ifred tack?!
yeah man.

imorn är jag helt ledig från både skola och träning, undrar vart min adhd slutar, fyfan!
men på torsdag blir det kul, ska på afro dans på gymmet då, undrar hur det är jag!

nu ska jag pussa på mina fyrbenta flärrepaddor här brevid mig och ta en sovtur mån tro!

ÄR RÖKFRI ÄN, bara en sån där grejj jag måste skryta om ;) hahah...


KÄRLEK OCH RESPEKT!


godnatt/t





tänker tillbaks på hur det var, tänker tillbaks på du&jag, jag tänker tillbaks varje dag,
Å JAG TÄNKER JAG TÄNKER JAG TÄNKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0