lordan!

sitter här heeeelt ny duschad, mjaao! haha..

idag är jag faktist grymt röksugen, men jag e så strong så håller emot skiten :)
träningen gick skit bra idag igen, jag tar mig framåt.. och det har på bara en vecka blitt resultat :D
ååh jag har så ont i halsen, det kliar och jag får panik, men det var tydligen normalt när man slutar röka, nått med nått äckligt flimmer hår som ska växa ut igen, EEEEUW!

imorn blir det träning igen, jag ska försöka komma med på ett spinning pass, det hade vart skojj :)
sen efter det blir det att sola!

Just nu rullar mitt liv på så mkt så jag glömmer allt det dåliga som är i mitt liv.
det är lika bra men kanske inte heller det eftersom allt lär väl komma ikapp en sen....
men men jag njuter just nu och vill ha det så ett tag till :)

hoppas alla haft en bra dag, det har jag :) och är rökfri än ;) ....


KÄRLEK OCH RESPEKT!


puss/t




LOVE YOU GAYLORD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0