miffo!

hela denna morgon har vart knas, det är så jävla sunkigt väder ute så man blir ju helt stinn i huvudet.
är rastlös och vill göra nått men det finns inget att göra heller, hundarna vill inte ens vara ute mer än det behövs i detta väder heller.. ååh panik, min mobil har krashat igen också, kulkul (; ..

men tacka gudarna för att bullis går loss med mig på msn, HAHAHAHAHHAHAHHA det var så himla länge senjag skratta så här mkt alltså, doggsen lär ju tro att man är knäpp som sitter här å låter som jag vet inte vad :P

äter star-bar med en latte gjord på gammal mjölk, episkt! - Robin Bullis Shakur , hahahha!! :D


nu ska jag dricka upp mitt kaffe och dra å hämta en lur jag får låna av bästa johan!

skriver sen maby :)

ha en bra dag, pusssssssssss /t


KÄRLEK OCH RESPEKT!




så himla gammalt kort på mig och Linnea <3
saknar dig min älskade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0