O-M-G

sitter och lyssna på usher-OMG , fyfan vad den är skön alltså!

vilken tråkig dag det här är, är ledig från både gym och skola, och solen kommer och går dom sen vill, så man vill ju inte gå ut heller ifall det skulle börja regna eller nått.. men skit samma jag är glad för det faktist :D
mina tankar sprudlar och jag blir varm och lycklig i kroppen! mina hundar förgyller mitt liv som vanligt och karln är på jobbet, precis som det ska vara en vardag ;) idag vakna jag när han drog till jobbet och kunde inte somna om så tog mitt förnuft till fånga och gick upp halv sju med en kaffe och lite plugg, det var grymt mysigt alltså!

nu sitter jag här med sen frukost och lyssnar på musik som sagt, mina älskade hundar ligger ute på ballkongen och njuter av solens strålar som kikar fram då och då, dom älskar verkligen värmen!

nu ska jag äta upp det jag har, sen ska jag ge valparna mat :)

smell yah later, puss!





KÄRLEK OCH RESPEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0