otrohet

otrohet är nog det vidrigaste en människa kan utstätta en annan människa för.
det är så fruktansvärt lortigt, så finner inga ord för det.. och en sak som jag funderar över detta med otrohet,
det är att den personen som är otrogen i ett förhållande, hur kan den ha mage till att komma och se den man sårat i ögonen och försöka visa ånger och be om förlåtelse, den grejjen fattar inte jag rikigt.. för liksom, så klart man ångrar sig, man blir ju rädd att bli ensam och bryta sina vanor, att se den man sårat och en gång älskat bli helt förstörd.. fuck off alla otrogna äckel, seriöst jag blir så arg å frustrerad bara av att prata om det!
tacka gudarna att jag har världens bästa pojkvän, *peppar, peppar, ta i trä* :P

nu ska jag gå till pappa och äta lunch, sen ner till stan en snabbis, och ikväll blir det afrodans med kimpuss, hahhha guuuudars! :D

nu ska jag dricka upp kaffet och prata klart med becka <3

höres sen :)


PUSSSSSSSS LOVE YAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0