PITBULL VALPAR!

Mina små liv växer så det knakar här hemma :) dom blir 6 veckor redan nu på söndag..!
Imorgon ska jag lägga ut annons på blocket på dom, men ska jag erkänna så vill jag ha alla kvar är heeeeeelt ner-kärad :P

Just nu har jag dubbel moral på mitt liv, vet inte om det är bra eller dåligt.. val och kval!!!!
Jag saknar vissa människor i mitt liv och vilka det är tänker jag inte nämna här.

Hej på er igen föresten, det va ju ett tag sen sist ;)



Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.




KÄRLEK OCH RESPEKT!



jag och mina älskade pibull hundar <3

älska med livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0