stockholm

fyfan vad jag längtar nu, jag och min älskade becka åker till stockholm nästa helj från fredag-söndag :) ska shoppa och bara vara, fyfan det kommer blir så himla mysigt, älskade becka <3

annars vetjag inte så mycket just nu. mycket blandade och hoppande fram och tillbaka med mina känslor, det är så sjukt, hatar att vara jag när det blir så här. just nu så diggar jag livet kraftigt mycket, men det är saker runt om mitt egna liv som jag inte rikigt vet om jag kan hantera på ett rätt sätt. för ena stunden känns allt så jäla kul, spännande och som om jag bara skulle kunna släppa allt jag har för några ynka minuter och bara falla i det, sen andra stunden får jag panik, vill inte tänka , vill ingenting,, allt känns just för en sån stund som om allting är förstört... jag vill, jag vill inte.... får panik på detta velande fram å tillbaka alltså... nej nu är det dax att ta tag i saken på rikigt, för så här går det inte att "leva" .. men som sagt så älskar jag mitt liv just nu, allt är så nytt för mig och jag gillart :D <3


jag är rökfri än och jag håller i träningen... wiiehoo =) hejja mig!


hoppas alla sover gott :)
KÄRLEK  OCH RESPEKT!


pusselipuss /t



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0