störd tisdag..

vilken konstig dag det vart, men jag är nöjd med den hittills, så det känns bra ändå :)

igår kväll/natt satt jag och gjorde klart en rätt stor redovisning, fick ett stör ryck innan jag la mig att jag skulle göra det bra istället för att skita i det, idag skulle vi haft muntig redovisning, MEN den va nästa tisdag, vad jag blev glad , naaat ;) men jävla gött att ha den gjord så man slipper tänka på den nån annan dag.

efter skolan så mötte jag björn på stan, så han följde med mig hem och hjälpte mig kicka igång med läxorna, fyfan vad det gick undan, med hans jävla nitro käft kan det inte bli annat hahah... jaja snart är jag klar iaf, så jävla underbart att det händer nått så man slipper ångest över att man ligger efter med vissa saker.

säger BARA KAFFE, KAFFE och KAFFE, det har överanvändst idag, varken bra för min bajj eller ro, hahahah uch å fy!

jaja, nu har björn gått och jag ska invänta älsklingen som snart kommer hem från jobbet,
och då sticker jag iväg och tränar med en gång :D sen blir det sola också, lääääääääängtar <3

imorn är jag ledig så jag sticker upp i skogen med hundarna hela dagen, så blir det lite plugg och slapp..


KÄRLEK OCH RESPEKT!


puss/t


one man, are fucking with my brain upside down!






Live fast, Die young.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0