what a day..... so far

HAHAHAH!!!!!!!


Jadu, nervös som jag vet inte vad, åkte till skolan och hade muntligt nationellt i engelska..... HAHAH jag dör stackars ida som fick lov att vara kaninen i hela dramat! kom där ifrån med ett VG+! :)

nu är jag jätte stolt över mina älskade hundar, dom klara av att vara själv idag, lite sjuka hundar jag har för dom krångla till det kraftigt hahahah men men bra gick det iaf...

om en halv timme ska jag ner till stan och träna med kimpuss, fyfan va gött..
den här måndagen kunde faktist inte börjat bättre.
 
och en sak till med den här super måndagen så var min pojkvän iväg å jobba, ÄNTLIGEN!

det finns vissa  pesrsoner jag tänker på för mycket...hmm....

JAG ÄR FORTFARANDE RÖKFRI, DAG 5 NU :D <3


Nu blir det mellis, smell you later bitches.


KÄRLEK OCH RESPEKT!


Puss/T









MITT ALLT MINA HUNDAR <3

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha.. jag överlevde. bra va? ;D tokfan! i lööööve you!

2010-05-17 @ 21:38:44
URL: http://idabus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0